ІНСТРУКЦІЯ №25                                                            З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ                           про дотримання гуртківцями обмежень задля запобігання поширенню COVID – 19

1. При перших симптомах респіраторних захворювань (підвищеній температурі, появі кашлю, нежитю або ускладненні дихання), якi ви вiдчули в закладi освiти, негайно звернутися за медичною допомогою. Повiдомити керівника гуртка чи іншого педагогічного працiвника.

2.  Якщо перелiченi симптоми були виявлені за межами закладу освiти, то негайно повідомте батькам та сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція – найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування.

3.   Амбулаторне (домашнє) лікування суворо заборонене у разі, якщо людина перебуває в групі ризику або має наступні симптоми: ускладнене дихання, кровохаркання, нудоту, задуху, блювання, сплутаність свідомості.

4. Після кожного заняття провітрюйте приміщення. Доступ чистого повітря перешкоджає розповсюдженню вірусів.

5. Упродовж дня необхідно дотримуватися правил знезараження рук:

-        перед уживанням їжі;

-        перед початком навчання та під час перерви;

-        до та після відвідування санвузла (обов’язкова обробка дезінфікуючим засобом);

-        після чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування;

-        у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити руки.

6.      Мати при собі антисептик для гігієнічного знезараження рук. Якомога частіше мити руки з милом.

7.      Правила користування маскою:

-        перебуваючи на перервах та в громадських місцях, носіть маску або респіратор;

-        учні 1-4 класів перебувають у приміщенні СЮТ без масок;

-        пiд час навчальних занять маску або респіратор учням 5-11кл. носити не обов`язково;

-        перед тим, як одягати маску, вимийте руки з милом або обробіть їх спиртовмісним розчином;

-        одягніть маску так, щоб вона закривала рот і ніс без проміжків між обличчям і маскою;

-        не торкайтеся маски під час використання, в разі дотику, обробіть руки спиртовмісним розчином або вимийте їх з милом;

-        використовуйте одноразові медичні маски більше 3-х год або повторно;

-        використану одноразову маску відразу викиньте у спецiальний контейнер для смiття.

8.      Не торкатися руками очей, носа, рота.

9.      Дотримуйтесь правил респіраторної гігієни. При кашлі або чханні прикривайте рот і ніс серветкою або згином ліктя. Використану серветку відразу викидайте у спеціальний контейнер для сміття.

10.  Уникати будь-яких контактів з тваринами (бродячими котами, собаками, птахами, гризунами, кажанами).

11.  Дотримуйтесь дистанції. Тримайтесь від людей на відстані мінімум 1,5 - 2 метра, особливо, якщо у них кашель, нежить, підвищена температура.

12.  Правила входу вихованців до закладу:

-        По будням за 10 хвилин до початку занять для кожної окремої навчальної групи згідно розкладу:

o   Через центральній вхід вихованці гуртків: «Шахи», «Цифрова фотографія», «Тістопластика», «Юні винахідники»;

o   Через вхід зі сторони двору вихованці гуртків: «Історико-технічне стендове моделювання», «Стендові моделі копії вітрильних кораблів і суден», «Технічне конструювання (Лего) з елементами англійської мови», «Юний ракетомоделіст з елементами англійської мови», «МАН», «Моделювання іграшок сувенірів», «Технічне моделювання  з елементами англійської мови».

-        Через вхід зі сторони двору по суботам централізовано за 10 хвилин до початку занять в кожній окремій навчальній групі згідно розкладу.

-        Через центральній вхід по неділям за 10 хвилин до початку занять в кожній окремій навчальній групі згідно розкладу.

 

14.  Правило виходу гуртківців з СЮТ: діти рухаються на вихід через ті двері, в які заходили до закладу.

Для вихованців гуртків стендового моделювання

Для занять в домашніх умовах моделюванням з паперу потрібні найпростіші інструменти - ножиці, лінійка, олівець,ніж для паперу та клей ПВА (пропоную непоганий клей ПВА «Момент – Столяр»). Найголовніше щоб у вас дома був Інтернет та принтер, на якому ви зможете роздрукувати викройки моделей.

Я пропоную електронні адреси сайтів, де ви зможете безкоштовно скачати моделі. Далі роздрукувати за допомогою принтера на папері або на ватмані (рекомендована щільність 160-180 г/м2), формату А 4. Дорослим бажано допомогти дітям в цьому процесі та вибору моделі за її складністю (чим більше число аркушів з розгортками, тим вона буде складнішою). 

Далі для вихованців все зрозуміло - виріж та склей по інструкції, як вони робили це на заняттях гуртка «Стендового моделювання». Для  тих дітей, хто вперше це робить, дам пару основних порад. 

По-перше треба дуже чітко вирізати по контуру шаблони та акуратно склеювати деталі по інструкції за допомогою тонкого пензля або звичайної зубочистки, а по-друге не поспішати та давати просохнути склеєним деталям.

Адреси сайтів де можна скачати моделі:

https://only-paper.ru

http://modelcartoon.narod.ru

https://paper-models.ru

http://laras-paper.com

http://scale-models.com.ua/data/paper-modelling/paper-modelling.htm

https://modelmaster.at.ua

http://paper-replika.com

Адреси Інтернет магазинів, де можна придбати готові журнали з викройками моделей – копій, аксесуари та інструменти:

https://yg-model.prom.ua

http://www.papermodeling.net

http://www.freetime.co.ua/ru/

Бажаю вам успіху в моделюванні та акуратних та гарних  готових робіт!

Керівник гуртків "Історико-технісне стендове моделювання", "Стендові моделі-копії вітрильних кораблів і суден" Олександр Іванович Пархоменко

 

Для вихованців гуртків початкового технічного моделювання

Тема. Виготовлення з готових форм моделей легкового та вантажного автомобілів

Мета: навчити дітей виготовляти моделі об’ємної форми; розвивати оформлювальні навички, мислення, уяву, дрібну моторику рук, пальців; виховувати дисципліну, почуття взаємодопомоги, відповідальності.

 

 

 

Практична робота: виготовити та виконати оздоблення легкового автомобіля

Тема. Виготовлення з готових форм моделей легкового та вантажного автомобілів

Мета: Навчити дітей виготовляти моделі об’ємної форми; розвивати оформлювальні навички, мислення, уяву, дрібну моторику рук, пальців; виховувати дисципліну, почуття взаємодопомоги, відповідальності.

 

Практична робота: виготовити та виконати оздоблення пожежної машини

Тема. Виготовлення моделі планера.

Мета: Навчити дітей виготовляти моделі об’ємної форми; розвивати оформлювальні навички, мислення, уяву, дрібну моторику рук, пальців; виховувати дисципліну, почуття взаємодопомоги, відповідальності.

Практична робота: виготовити модель планера

 

Тема. Виготовлення з готових форм моделей фігурок тварин і казкових героїв.

Мета: Навчити дітей виготовляти моделі об’ємної форми; розвивати оформлювальні навички, мислення, уяву, дрібну моторику рук, пальців; виховувати дисципліну, почуття взаємодопомоги, відповідальності.

Практична робота: виготовити фігурки тварин і казкових героїв та виконати їх оздоблення.

Для вихованців гуртка "Цифрова фотографія"

Перевір себе

Анкета «Теорія фотографії»

Інструкція

На кожне питання дано три відповіді: а, б, в. Ваше завдання обрати правильну відповідь і обвести кружечком цю літеру, якщо не вказано інший спосіб.

1. «Витримка» - це

а) якість фотографа;

б) час, за який фотоапарат фіксує зображення;

в) час перед вирішальним моментом зйомки.

2. «Діафрагма» - це

а) конструктивний елемент об'єктива ф/камери, що дозволяє змінювати кількість світла, який проходить через об'єктив;

б) значення на об'єктиві ф/камери;

в) пристрій, який відтинає потік світла , що падає на матрицю.

3. «Лінійна перспектива» характеризується

а) паралельними лініями;

б) пересічними лініями;

в) лініями, що сходяться.

4. «Глибина різко зображуваного простору» -

а) відстань від об'єктиву до об'єкту ;

б) відстань між передньою і задньою межами різко зображуваного простору;

в) відстань від фотоапарата до задньої межі різко зображуваного простору.

5. «Піксель» - це

а) фізичний елемент матриці дисплея, формуючий зображення;

б) комп'ютерне зображення, що складається з шарів;

в) неподільний об'єкт трикутної форми, що характеризується певним кольором .


6. Розставити значення фокусної відстані: 

ширококутник _____ ; телеоб'єктив _____ ; штатний об'єктив _____ :

а) 200 мм , б) 28 мм ; в) 55 мм.

7. «Ракурс» - це

а) перспективне скорочення форми предмета, що змінює його звичні обриси;

б) фотозйомка з близької відстані;

в) фотозйомка, де є тільки передній план.

8. «Баланс білого» - це

а) технологія корекції кольорів зображення об'єкта до тих кольорів, в яких людина бачить об'єкт в природних умовах;

б) корекція різниці між білим і чорним;

в) корекція зображення по світлим тонам.

9. «ISO» - це

а) одиниця виміру колірної температури ;

б) формат запису зображення;

в) одиниця виміру світлочутливості у фотографії.

10. Формат запису зображення, застосовуваний в цифровій фотографії (непотрібне викреслити):


а) JPEG;

б) RAW;

в) GRIF;

г) GIF.


11. Що означають цифри: 1/60 , 1/125 , 1/250 ?

а) значення витримки;

б) значення діафрагми;

в) відстань до об'єкта.

12. «Експозиція» - це

а) значення: витримка + діафрагма + визначення відстані;

б) значення: витримка + діафрагма + установка чутливості;

в) значення: витримка + діафрагма.

13 . При якому значенні діафрагма відкрита найбільш?

а ) 2,8; б) 8.

14. «Контраст» - це 

а) визначення самого світлого місця на зображенні;

б) визначення самого світлого місця і найтемнішого на зображенні;

в) відношення яскравості найсвітлішої і найбільш темної точки на матеріалі.

15.    Що означає слово «Фотографія»?

а ) світлочутливі матеріали;

б) зображення на фотопапері;

в) світлопис.

16. У портретній зйомці основним світлом є те, що:

а) малює , б) заповнює ; в) контровой.