Моделювання з підручних матеріалів

Керівник - Воловик Інна Миколаївна

«Моделювання з підручних матеріалів» - це залучення дітей до народних традицій і художньої культури українського народу в процесі творчої діяльності. Програма гуртка розрахована на роботу з учнями молодшого та середнього шкільного віку. Програма передбачає навчання дітей у групах початкового та основного рівня і розрахована на два роки навчання. Перший рік навчання - 144 години, по 4 години на тиждень, другий - 216 годин по 6 годин на тиждень.

Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі технічної творчості.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

¾            пізнавальної: ознайомлення з різними матеріалами, інструментами, техніками виготовлення моделей, поробок, виробів;

¾            практичної: вироблення трудових вмінь, навичок обробки матеріалів, роботи з інструментами, засвоєння технологій виготовлення виробів;

¾            творчої: формування творчої особистості, її художнього смаку, пізнавального інтересу, творчої уяви, фантазії, задоволення потреб особистості у творчій самореалізації; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток;

¾            соціальної: розвиток стійкого інтересу до мистецтва свого народу, його історії та традицій; виховання позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство тощо), доброзичливості й товариськості у ставленні до інших, вміння працювати в колективі.

Програмою передбачено теоретичні й практичні заняття. При викладанні теоретичною матеріалу використовуються такі методи роботи як розповідь, яка супроводжується показом репродукцій, бесіди з переглядом і аналізом зразків моделей. На заняттях основний час надається практичній роботі. До неї входить виготовлення шаблонів моделей іграшок, розробка нових конструкцій, робота з папером, картоном, джутовими нитками, мешковиною, оздоблення різноманітних виробів різними матеріалами.

Під час навчання вихованці поступово опановують різноманітні техніки виготовлення поробок. Вони оволодівають новим рівнем знань на основі раніше одержаних відомостей.