Початкове технічне моделювання з елементами англійської мови

Керівник - Бабак Ганна Олександрівна

Сучасний світ важко уявити без інформаційних технологій, оскільки вони вже заполонили повсякденне життя людини. Вміння використовувати інформаційні технології є одним з найважливіших пріоритетів для сучасного молодого покоління. Знання іноземної мови теж стало необхідністю. Англійська мова, у наш час, – це мова Інтернету, наукових новин, це можливість розширення власного кругозору. Актуальність даної програми полягає в інтеграції знань з інформаційних технологій та англійської мови та їх використанні на практиці. Використання інформаційних технологій у процесі вивчення англійської мови створює нові можливості для її оволодіння. Одночасно, вихованці вчаться грамотно працювати з персональним комп’ютером, знайомляться з інформаційно-комунікаційними технологіями; у дітей формуються ключові компетентності для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві. Навчальна програма реалізується в гуртку науково-технічного напряму інформаційно-технічного профілю і розрахована на роботу з дітьми віком 7- 11 років. Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі опанування інформаційними технологіями та англійською мовою.

Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:

- пізнавальна:

– ознайомлення з поняттями та знаннями про можливості інформаційних технологій;

- вивчення англійської мови з використанням відповідного програмного забезпечення;

- практична:

– оволодіння навичками, необхідними для використання сучасних інформаційних технологій при вивченні англійської мови, оволодіння новими уміннями та навичками, формування в учнів здатності до самостійної активної діяльності;

- творча:

– забезпечення розвитку мислення, творчих здібностей, набуття досвіду власної творчої діяльності, підвищення ініціативності;

- інформаційно-комунікаційна:

– формування вмінь та навичок впевненого використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), інформаційної й медіа-грамотності, навичок безпеки в Інтернеті;

- розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо);

- здатність спілкуватися іноземними мовами – вміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити вивчені поняття, думки, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо);

соціальна – виховання стійкого інтересу до технічної творчості, до вивчення іноземної мови; формування позитивних якостей емоційновольової сфери особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності та самореалізації.